The story

Det är svårt att beskriva & förklara. Hur det var då. När jag trodde att jag upplevde kärlek, ett förhållande.
Tur då att det finns de som kan sätta ord på det. 
On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil

Now there's gravel in our voices
Glass is shattered from the fight
In this tug of war, you'll always win, even when I'm right
You feed me fables from your hand
With violent words and empty threats

Tell me you're awfully sorry that you pushed me into the coffee table last night
Try and touch me so I can scream at you not to touch me
Run out the room and I'll follow you like a lost puppy
Then tell me how ugly I am, but that you'll always love me

Jag hoppas att alla får uppleva den känslan som jag fick när jag upptäckte hur mycket styrka jag hade inom mig. Hur envis jag var. Känslan som uppstår när man får uppleva det som man drömt om. Att vara fri. 

Jag vet inte vad det var som jag upplevde då. Det är över sedan länge. Numera är det ingenting. Som ett kapitel i livets bok som jag rivit ut. Som raderats. Som aldrig kommer att nämnas igen.

Det är nu jag vet hur riktig kärlek känns. När det nästan gör ont i hjärtat av lycka bara när personen dyker upp i tankarna.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0