List

Vad heter du? Linda
HUr gammal är du? 23 år
Vart bor du? I Karlstad
Trivs du där? Ja absolut ! :)
Äger du några Converseskor? Bara ett par, än så länge.
Favoritdjur? Hund !!
Festar du mycket? Haha nej det kan jag inte påstå.
Vilken sorts alkohol dricker du på fest? Cider och drinkar :)
Brukar du bli för full? Njaa, glatt onykter bara :P
Antal kuddar i sängen? Hmm, typ 5-6 kanske ?
McDonald’s eller Burger King? Helst inget utav de, men vid kris blir det oftast McDonalds.
Är du allergiskt mot något? Gräs- och björkpollen och lite känslig mot citrusfrukter.
Äger du ett busskort? Jadå, ett till Karlstad och ett till Örebro :)
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Den gröna :)
Nästa mål i ditt liv? Resa mer och att ta examen :)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oftast riktigt dåliga låtar.
Vill du gifta dig: Vill och vill, ja med rätt person, men inget jag måste.
Vill du ha barn: Ja absolut, men det får allt vänta ett tag.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU . .
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Godis, haha.
Varit sjuk: Nepp.
Sjungit: Absolut, musiken är mitt sällskap
Sagt “Jag Älskar Dig”: Ja, till hjärtat igår kväll.
Velat säga till några att du älskar dem: Jadå :)
Träffat nån ny person: Japp :)
Kramat någon: Ja, Bikie :P
Saknat någon: Jaa ! Alex :/

SENASTE
Vad såg du senast på tv?
Cheers tror jag .. det var så längesen jag tittade på TV.
Vem ringde du senast? Comhem , haha
Vad sa den du ringde? "Så, nu har ni internet från och men måndag"
Antal timmar sömn inatt? 7 kanske ?
Låt du hörde: Birdy - Shelter
Film du såg: Snabba Cash
Senaste glass: Trollerimix, haha !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0