Januari

Januari har verkligen bara rusat förbi. Den femte var jag och Bikie tillbaka i Karlstad :) Det var riktigt skönt att vara hemma igen ! Mamma följde med oss upp och vi tog en tur ut till Ikea, storhandlade en massa mat och åkte hem och åt kinamat :) mys. På måndagen började skolan igen och det var riktigt härligt att träffa alla igen :)

Sen dess har det i princip bara varit skola som tagit upp all min tid. Det är nu det lugnat ner sig lite, men jag vet att det där går som en berg-och dalbana. Det är en del av det roliga med att plugga..att det ena stunden är stressigt så att jag kan lära mig att ha många bollar i luften och hålla disciplinen och motivationen uppe och sedan plötsligt bli lugnt så att jag får slappna av och ta fram min lata sida ;D

Efter delkurs 3 tentan så var det förfest här och vi hade verkligen taggat för att släppa loss totalt på dansgolvet, bara för att få släppa den skitkurs som äntligen var slut ! Helt sant ..we went bananas :P Så jäkla skönt ! Haha.
Träffade (som vanligt) på ett stort och härligt gäng med Örebropojkar, både nya och gamla ansikten ! Sjukt kul :D

I veckan kom Sofi hit och började sitt plugg :) Ännu en i kusinskaran som drar sig till Värmland ! Hon får bo på soffan tills det finns en bostad tillgänglig !

På tisdag är det februari och ett steg närmare vår/sommar :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0