Första terminen avklarad.

Termin 1 på utbildningen är avklarad ! Det känns som att det var jättelängesen som vi stod där på nollningen och härjade runt, men samtidigt känns det som om det var igår ..

5 terminer kvar på utbildningen alltså :)

Tentan på delkurs 3 gick skitdåligt ..eller jag valde helt enkelt att i princip blanka på den. Kursen har haft ett kasst upplägg och tack vare vissa personer, så gick jag i tron om att jag skulle göra omtenta i kursen innan. Så jag prioriterade omtentan, då jag endå inte hade tid att få tillräckligt med förtroende för delkurs 3 tentan.
Men nej ..jag hade ju klarat delkurs 2 så det var bara att skynda sig att plugga men jag insåg till slut att det inte spelade någon roll ..

Termin 2 nu och den första delkursen denna termin har ett jäkligt bra upplägg ..ser ut som att vi kommer kunna få till en bra rytm i pluggandet och jag vet nästan precis hur mitt schema ser ut till mars slut :)

Så nu är det bara att hoppas på ett bra flyt :) Ska göra klart Professional skills- uppgiften senare, börja läsa på tisdagens seminarie och försöka planera in pluggandet till omtentan :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0