T som i torsdag ... och tenta

Vi har inte haft så jättelång tid på oss att plugga till denna tenta då vi prioriteratr grupparbeten, pm-projekt och litteraturseminarier.

Men igår kväll när klockan slog 23.00 så fick det vara nog. Jag intalade mig att det helt enkelt får gå som det går.
Det känns inte som att det hjälper att bli stressad och nervös..det skulle ju bara försämra mina chanser i så fall.

Det är tur att jag har mina kära klasskamrater som håller en sällskap i biblioteket ;)

Tentan är om 3.5 timme och jag har bestämt mig för att inte kika i böckerna mer idag.
Jag tänkte istället gå en promenad med Bikie, ta ett bad och sen växla in mina få 50-öringar.
Insåg igår att det är idag de försvinner :) Onödiga mynt !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0