Komma igång..

Ja det är väl dags för det nu !

Andra veckan i skolan har kommit igång nu och det är dags att sätta igång med pluggandet ordentligt !
Lite svårt eftersom jag fortfarande väntar på kurslitteraturen, men jag har iallafall fått rejält med motivation så det ska bli riktigt kul att få börja läsa.

I söndags hände iallafall absolut ingenting ..det mest vettiga jag gjorde på hela dagen var typ att diska, haha.

Var jäkligt trött när jag kom till skolan imorse ! Efter nästan en halvtimmes väntan på att lektionen skulle börja så fick vi reda på att det blivit ett missförstånd och det hela slutade med att lektionen blev inställd .. lite bitter blev man ju allt ;P
Men jag & tre klasskompisar tog oss ut till Ikea där vi käkade frukost innan vi drog tillbaka till nästa föreläsning.

Dagens andra föreläsning handlade om studieteknik, vilket var givandet även om man innerst inne redan visste vad som gällde. Behövde höra vad som krävs för att skapa goda förutsättningar i pluggandet.

Dagens nollningsaktivitet var spökboll, men jag behövde dra hem och småplugga lite och städa en del i lägenheten inför veckans alla besök.
Nu ligger jag här i soffan relativt nöjd med dagen :) så nu blir det nog snart dags för sängen :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0