Having fun

Det blev inte att vara med på nollningsaktiviteten i torsdags. heller :P Vi drog på en film och slöa.

På dagen blev det föreläsning i turismens historia och det var faktiskt väldigt intressant.
Beställt hem det mesta av kurslitteraturen nu, så snart är det bara att börja att läsa.

Igår var det föreläsning i professional skills hela dagen. Väldigt intressant föreläsning och man lärde sig en hel del. Dock gick jag hem efter lunchen och somnade, haha bra gjort ! Så jag missade andra halvan.

Fick dra igång mig själv för att hinna göra mig i ordning.

På kvällen blev det välkomstfest på Nöjesfabriken ! Hade sjukt kul ! Stället är ju så himla stort också, så man märkte inte av allt folk så väl :) Senare var det framträdanden ..Mange Schmidt och Oskar Linnros :) Det var riktigt bra !
Det blev inte lika dimmigt denna kväll, som tur var :P På slutet hängde vi i rockbaren där det hängde en hel del snygga pojkar, haha ! Plötsligt var det stängningsdags och musiken stängdes av :O Klockan hade gått väldigt fort och det var dags att gå hem. Vi tappade bort killarna från rockbaren på vägen ut, men förhoppningsvis hittar vi de någon annan kväll ;P

Nu blir det något att äta och sen ut och möta tjejerna :)
Det blir nog film ikväll, antingen själv eller med sällskap !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0