Update ..

Som de flesta vet så har det varit fullt upp under nollningsveckorna. Efter denna helg så kommer det att lugna ner sig lite med det och istället så kommer det att bli fullt upp med pluggandet :)

Så hur har veckan sett ut då ?
I tisdags blev det en relativt lång dag i skolan och sedan på kväll så träffades de flesta nollorna, faddrarna och generalerna för att bygga vår flotte inför flottracet !
Den blev grym ! ;)
I onsdags blev det grupparbete efter lunch och sen hem och göra sig snabbt i ordning för att dra iväg på flottracet ! Fan vad duktiga våra kamrater var som så snällt ställde upp och paddlade. Vi vann vårat heat ( woooho !! ) och slutade typ som 4. Fuskföreningen Zeke vann..men men ;)
Åkte hem istället för att gå ut..tyckte att det kunde vara schysst att åka hem till Josse som sov här ons-fre :)

Igår slutade vi tidigt, så jag gick hem och pluggade lite innan det var dags för nollornas förfest :) Hade riktigt roligt, men insåg på vägen ut till bussen mot krogen att jag inte alls var så taggad som när jag kom, så jag bestämde mig för att det fick bli en tidig kväll för mig :)

Fick ställa klockan idag .. på min lediga dag :/..eftersom jag hade tvättid, haha. Pluggade lite och sen kom Sanna hit och ska vara här över helgen :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0