Ett saknat busfrö och bakishäng

Idag kom mamma hit över dagen och lämnade tillbaka Bikie. Har saknat henne så sjukt mycket och nu får vi äntligen gosa med varann igen och jag får äntligen komma ut i skogen emellan allt pluggande :D

Fått handla hem lite så nu ekar inte kylskåpet mer..eller ja..inte lika mycket iallafall :P

Camilla kom över en stund och ställde upp så fint med att hålla i bus medan jag röstade.
Säger som de flesta .. det är faktiskt inte så jobbigt att rösta och jag tycker verkligen att man ska ta tillvara på den rättigheten ! Dock var det lite svårt för mig att bestämma mig. Har faktiskt försökt att sätta mig in i valröran, men det har varit en sån dagisnivå på debatterna att man nästan blivit mörkrädd. Till slut gick jag bara på magkänslan, så vi får se hur det går :)

Så nu ligger jag och bus i soffan och jag kikar lite halvt på valvakan. Är inte så jättepigg sen igår, men det är det självklart värt !

Blir nog tidigt i säng trots att jag vaknade sent idag, men den här dagen är i princip över, så det ska bli skönt att få börja på ny vecka med nya tag igen :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0