En hög med måsten

Varit sjuk denna vecka så motivationen och orken till att plugga har inte varit på topp. Nu så är jag piggare och feberfri såpass att det bara är att köra på med 100%.

Denna vecka har också varit riktigt höstig och mysig så det har passat rätt så bra med att bara vilja krypa ner i soffan med filt och onyttigt :)
Josse sov här ons-fre, så lite fint sällskap har men fått också :) I torsdags fick det bli film och så var hon så söt som bjöd på pizza :)

Igår var dagens väder inte så pjåkig, så mellan pluggandet så fick det bli en två timmars promenad i skogen med bus :) Riktigt härligt !

Iallafall så är det en stor hög med plugg som väntar denna helg och nästa vecka. Går bara i skolan i 45 min på måndag och sen är det tenta på torsdag och grupparbete på fredag. Jag klagar faktiskt inte. Såhär års är det mys att tända ljus , ta fram gott att äta & dricka, lite musik i bakgrunden och bara nöta text :P

Måste tjata lite på bovärden i veckan och även fixa så att jag kan få det omtapetserat någon gång och få lite mer ordning här hemma.

För er som undrar över ett Örebrobesök från oss så kommer det förmodligen att ske i mitten av oktober ;) beroende på hur det ser ut i skolan osv.

Puss


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0