Det var nollningen det

Det blev en tidig kväll i fredags. Kusin skulle upp tidigt så jag la mig och kollade på Vampire diaries innan även jag slocknade.

I lördags blev det lite plugg innan jag drog upp på stan för en tur och mötte upp Cathrin och hennes kompis :)
Var inte så taggad för utgång till en början men blev lite mer sugen på det senare på kvällen. Dock fick det bli rätt så lugnt så jag gick förbi Rumpan Bar en sväng och hälsade på klassen och faddrarna som hade 70tals-sittning :) De var så snygga så !

Igår blev det grupparbete med trötta klaskamrater, men vi fick ändå en del gjort ;)

Andra halvan av dagens föreläsning var inställd så det blev lite snurrigt..så vi fick ÄNNU en diskussionsuppgift.
Nu blir det en tur ner till affären för att köpa hem lite nödvändigt och även onyttigt ;) Kanske blir en powernap när jag kommit tillbaka så att jag orkar ta tag i seminarieuppgifterna som gäller de närmsta dagarna ;)
En 48-sidig C-uppsats och en 24-sidig engelsk text..jippi ;)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0