Vilodag

Kände mig nästan bakis när jag kom hem igår. Det kändes som att vi hade varit borta längre en två dagar men efter en dusch och lite mat så kände jag mig som en människa igen. Dock som en väldigt trött människa och det var svårt att hålla sig vaken framför tvn.

Josse kom hit precis innan jag skulle hoppa ner i sängen :)

Nu sitter vi och tittar på The fast and the furious. Regnet har öst ner idag och det har blåst en hel del :/ Så dagen har spenderats framför lite artiklar och liknande. Köpte hem en pizza och cola för att sedan ligga här och bara lata mig framför filmer och avsnitt.

Har en föreläsning imorgon och sedan får vi se vad dagen bjuder på :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0