Tacksittning - check !

Riktigt bra gjort av våra kära toastmasters/klasskamrater som gjort ett guldjobb med att ordna tacksittningen.
Denna gång var temat kända filmpar och det var så himla roligt och se vad folk hade klätt ut sig till !

Jag och tjejerna var Björnligan :D hahaha ! Vi var så söta så !
Fredagen spenderades med tjejerna för att sy byxorna och lite annat smått till våra outfits :) Utöver det blev det sjukt god middag och drinkar :)

Hursomhelst så var lördagen riktigt lyckad ! Runt 23-tiden så drog vi upp mot stan för utgång.  Sjöng nollningslåtar hela bussresan och måste ha varit sjukt jobbiga att åka buss med, hahaha ! Väl framme så splittrades vi lite. Här är det i princip 23+ överallt på lördagar så vissa fick försöka hitta något ställe med mindre ålder. Tur då att jag bara umgås med gamlingarna, hahaha ;) Nej men är ju faktiskt snart 23, så jag har hittills klarat mig utan problem :)

Vi hamnade iallafall på Blue Moon bar ! Mitt besök där blev inte så långvarig, då jag var tvungen att dra hem till Bikie, men det hade tydligen inte hänt så mycket mer de resterande 45 min som det var öppet.

Gillar verkligen att gå ut här i Karlstad ! Så himla mycket mer drag, mindre trash och fjortisar och mycket bättre lokaler ! Dock har det ju skett lite ändringar i Örebro, så jag ska inte säga för mycket nu men min erfarenhet är iallafall så ...
Här peppar dj:n hela tiden och blandar jäkligt bra musik med mindre bra musik ;) Alla på dansgolvet jublar och i lördags så kunde jag inte låta bli att rysa när Wonderwall kommer ut ur högtalarna, alla stannar upp från dansandet och sjunger med..awesome ! :D

Nästa fest sker förmodligen på fredag ..sen får det faktiskt bli lugnt från min sida :P eller ?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0