Örebrobesök

Det fina vädret har återigen hittat till Karlstad och det var riktigt skönt att få komma hem efter lunch igår och redan då fick ta helg. Josse åker snart tillbaka till Örebro och istället kommer mamma hit och hälsar på :D

Hon ska lämna tillbaka Bikie som hon fick låna medan jag var iväg på exkursionen :) Saknat henne så fruktansvärt mycket !!
Vi ska åka och storhandla på Willy's ! :D Äntligen så har jag råd med att proppa in allt möjligt gott i kyl,frys och skafferi :D
Senast tisdag så ska jag få mitt csn som jag inte fått alls denna termin. Men får ju retroaktivt så det kommer att komma en hel del pengar in på kontot i början av nästa vecka ;) Snacka om att det blev enklare att andas efter denna nyhet !

Ska också ta tag i och ringa felanmälan angående kranarna i badkar och köket, så att det blir gjort någon gång.

Blir nog en trip till Ikea och city imorgon tillsammans med mamsen :)

Vilken bra helg detta blir !






Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0