Oktoberhelg

Jaha ni då var det oktober igen då. Fan vad mysigt med höst..det är så otroligt vackert ute i skogen just nu och speciellt när solen väljer att kika fram !

Efter tentan i torsdags så vankades det som vanligt efter tentor, tentafest, men några av oss kände inte riktigt för att festa så vi käkade middag på Lilla Sicilien och gick sen vidare för en drink. Var hemma någorlunda tidigt och snälla & söta Josse som sovit hos mig hela veckan hade tagit hand om Bikie ! :)

De flesta var rätt slut igår , så vi bestämde filmkväll istället. Dock så fick många förhinder så det slutade med att jag & Cathrin drog på en film.

Idag fick det bli sovmorgon ! Fan vad det kändes gött ! Ska mysa lite och så här hemma innan det är dags att packa för natten. Senare drar jag, bus och gänget ut till en stuga på landet. Där blir det tacos, massa drinkar och bastu :D Söta som de är så fick Bikie följa med så det blir att träna henne lite i skogen, låta henne ta ett race och tvinga mina kära vänner att vara figuranter , hahaha !

Nej ni mina nära och kära där hemma som läser. Ni ska veta att just nu trivs jag som fisken i vattnet ! :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0