Läget just nu

Rätt gött att få ta vårt pick och pack och dra ut till ingenmansland för en natt.

När vi kom fram till stugan så tog vi en promenad ner till sjön där vi alla fotograferade och Bikie sprang runt och upptäckte även glädjen i att bada :) Dock skedde detta genom att hon av misstag ramlade ner i vattnet, haha.

På kvällen gjorde vi tacos, drack drinkar, lyssnade på underbar musik och sen drog vi ner till bastun. De andra, galningarna, badade ! I oktober ! Läskigt var det också att gå i skogen i mörkret, haha !
Tillbaka i stugan så spelade vi spel och sen blev det läggdags för oss :)

Söndagen började bra ! Vi spelade ännu mer spel, lagade god lunch och bara umgicks. Dock hände det en väldigt sorglig sak men samtidigt en sån sjuk ofattbar händelse. Förhoppningsvis blev det inget stort rabalder utan det kommer förhoppningsvis att lösa sig för båda parterna. Jag tar det ansvaret som jag har och vi får se hur detta slutar. Det enda jag vill säga är att jag älskar mitt busfrö och att jag verkligen uppskattade kramarna jag fick av mina fina klasskamrater :)

Idag så var vi lediga , så det fick bli en tur på stan, Ikea och fika hos Camilla :) Vi har fixat med våra outfits inför helgens tacksittning som har temat kända filmpar ;D Vi tänker köra en kvartett och mer än så säger vi inte förrän det är 100% avgjort och tacksittningen ligger närmre :P

 


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0