Gömt mig i offerkoftan

Riktigt skönt att komma hem i söndags och få bädda ner mig i soffan och inte göra någonting alls !
Josse kom senare på kvällen och den fick sluta tidigt när vi båda var så himla trötta.

Insåg att jag var ledig under måndagen, vilket ledde till att jag i princip hela dagen låg i soffan. Läste några artiklar och det fick förbli så. På kvällen poppades det popcorn, tändes ljus och vi drog på den senaste Harry Potter-filmen.

Insåg att det snart är dags för premiären för den sista filmens första del :O Får ragga upp någon och se om vi inte ska kika på den på bio ;D

En annan film jag såg var första Sällskapsresan ! Haha, är så jäkla efter som inte sett den än ! Så nu i samband med all turism jag läser så kände jag att nu är det fan i mig dags ! Störtskön film ju ! Så nu måste jag snart ta tag i att se de andra :P

Förresten så har jag glömt att skriva här att jag klarat den första tentan ;) Yay me !

Igår hade vi en gästföreläsning från skogseremitaget urnatur. Jösses vad inspirerande det var ! :D Gillades absolut !

Idag har jag varit ledig men direkt när jag vaknade idag så drogs offerkoftan på. CSN har krånglat , så kan inte säga annat än att min ekonomi i princip inte existerar just nu. Det är jag och kyrkråttorna liksom. Helt sjukt hur mycket tankar, ångest och mörker det ger. Så ska smälla i mig en rejäl jävla pizza sen och bara tycka synd om mig. Vad jag vet är att jag får en liten, liten lön på måndag, vilket gör att jag iallafall kan följa med på exkursionen på mån-tis :)
Sen är det bara att be till högre makter att de snabbar på sig med mitt kära studiemedel !!

puss på er


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0