Gladare idag

Väcktes av ett samtal runt 8 ( tack för den gumman, haha ) och efter det var det bara för mig att gå upp. Gjorde faktiskt ingenting, då jag måste lägga mig tidigt ikväll !

Eftersom jag unnat mig en massa gott i helgen och tagit mig tid att få upp humöret igen så är jag faktiskt glad idag. Gladare kunde jag såklart vara, men det är söndag idag och städning står på schemat så lite trött i sinnet får jag vara idag. Ska packa senare och peppa lite inför imorgon :)

Gick ner och handlade en massa gott inför kvällen och morgondagen.

Så nu är det städning och packning som gäller. Först måste jag klättra upp på en stol och byta glödlampa i badrummet, haha jobbigt ! Emellan måstena så får det bli ett härligt bad med ansiktsmask och hårinpackning :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0