Snow in K-town

Då var snön och vintern även här i Karlstad. Bikie är överlycklig och det smittas ju även då över på mig. Dock löper hon nu så det blir för det mesta bara promenader och träning för oss själva.

Många börjar prata jul nu, men jag tänker verkligen inte ge mig.
Det här med jul kan jag anamma några dagar innan advent, men inte nu.

Jag tänker inte äta pepparkakor, lussebullar, gröt eller dricka julmust eller någonting sånt förrän det faktiskt är dags. Haha jag vet, men det är sån jag är. Det får inte komma för tidigt, för då tröttnar jag så snabbt. Tycker nästan att det är lite fusk att jag äter så mycket apelsiner, men då får det vara så då.

Men idag när snön kommit så kommer jag på mig själv med att börja planera julklappsköp och inredning. Då skapas plötsligt ett litet sug efter detta, men jag tänker envisas lite till :)

Nu är de iallafall här och ordnar mitt jäkla badkar. Inte lite sugen man blir på att bada skumbad med tända ljus nu när man är så frusen efter att ha lämnat värmen inomhus. Fortfarande inte hört något om mina tapeter och jag vet att de inte kommer att kunna göra något om jag ringer och tjatar, men snart kommer jag att göra det ändå !

Nu blir det att läsa lite inför morgondagen tillsammans med en kopp te och skorpor med hallonmarmelad (så gott !)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0