November the first

Ny månad med nya tag som många brukar säga.

Fick iallafall en härlig avslutning på oktober månad med ett påfyllt kylskåp och besök från min kära mamma :) På lördagen tog vi oss en runda på stan där det blev lite inköp för de sista pengarna från lönen. Kom hem med två par nya vantar, då ett par glömdes kvar i Munkfors, och ett skärp. Äntligen hittade jag ett skärp som satt bra runt min lilla midja. Fick betala löjligt lite pengar för dessa, då jag hade två bonuscheckar som tack för all shopping jag gör annars ;D Köpte en liten hylla på hjul till mitt badrum så att jag slipper få alla produkter på mig när jag öppnar badrumsskåpet.

På kvällen blev det ännu mer godis och filmen Sex and the city 2 , vilket var en OK film även om den egentligen inte hade behövts ..

Söndagen innehöll lite plugg och en hel del lathet ;D

Numera är det november .. en månad som jag annars helst hoppat över, men som detta år förhoppningsvis innehåller en hel del roligt :) Den började rätt bra ..en föreläsning och sen skynda sig hem då de skulle komma och fixa kranarna ! Dock kunde de endast fixa kökskranen, men den var viktigast ;) Sen kom budet för att hämta mitt paket också , himla bra ! Nu kikar jag och josse på film och snart ska jag gå över till camilla för vår tvdejt :P

Morgondagens höjdpunkt: Overallprovning :D


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0