Festlördag

Nu när ekonomin är på topp så vankades det fest i helgen. Skulle egentligen blivit utgång på torsdagen eller fredagen men latheten tog över och det fick skjutas upp till lördagen. Sjukt taggad som jag var så drogs musiken upp på hög volym (inte högsta då för busans skull).

Tjejerna kom över på förfest och ja det gick väl nerför så fort de passerat tröskeln, haha !
Vi shotade moranisse och gjorde egna mojitos plus att jag hävde i mig ett par cider. Stunden innan vi skulle ta bussen satt vi alla fyra i soffan och bara stirrade och skrattade åt hur fort det gick för oss att bli så onyktra.

Jag och Elin lyckades köpa pizza genom bakdörren eftersom vi inte orkade gå runt och för att jag pratar med de typ varje dag så det verkade lugnt, hahaha.

Sen är det suddigt alltså :P Minnesluckorna är inte så jättemånga, frågan är bara vad som hände däremellan. Det är mer tidsuppfattningen som jag missat helt :S
Jag har minnet av att jag pratade med 3 killar på hela kvällen..och av någon jäkla slump så var alla tre från örebro..wtf !? Inte okej !

Bussresan hem var sjukt härlig ! En kille med hetaste sångrösten satt och sjöng med sina kompisar. Det hela slutade med att hela bussen hängde på så det blev ren allsång under de hela 20 minuter som det tog för bussen att ta oss hem. Härligt !

Tack för en sjukt rolig kväll tjejer ! :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0