Ensamt igen

När jag kom hem i onsdags så ville Josse inte alls fastna i soffan så vi tog oss en liten runda på stan. Jag som vägrar anamma julen innan advent tog faktiskt tag i att köpa en adventsljusstake och t.o.m. börjat fundera ut julklappar till mina nära och kära. Jag köpte också lite annat pynt, men eftersom jag har svårt för människoliknande prydnadssaker så fick jag noga välja ut några som jag tyckte såg snälla ut, haha !

När vi återvänt hem så svängde vi in en snabbis på pizzerian och köpte med oss varsin pizza. Lite kul att man typ blivit kompis med pizzakillarna, haha inte bra Linda !

Efter studiebesöket igår så blev det en runda på stan. Först lite fika och sen gick vi runt en sväng innan vi gick in på systemet inför helgens bravader :P Jag som ville fylla på förrådet lite fick med mig en hel del flaskor :D

Josse som hade tentat och återvänt hem till Örebro för att fortsätta läsa där, hade lämnat efter sig en liten present som tack för taket över huvudet. Så jäkla gulligt av henne :) !
Tråkigt ändå, för nu blev det plötsligt tomt igen. Även om det är skönt det också så är sällskap inte alls fel. Tur då att brudarna bor så nära ! Får hänga oss de dessa mörka kvällar helt enkelt :)

Imorse var jag hos optikern. Fan, jag behöver börja använda glasögon igen. Tydligen är mina ögon lite irriterade och ansträngda så linser är ingenting de rekommenderade. Dock så är det ju faktiskt snyggt med det numera och på universitetet så har majoriteten glasögon på sig,  vare sig de ser dåligt eller ej :)

Nu ska jag fortsätta att plugga lite och sen ta tag i städningen. Måste ju vara fint, eller ja finare iallafall, när tjejerna kommer hit på förfest :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0