Vårväder

Morgonens väder var grått och trist. Låg kvar i sängen en stund, hade lite ont i magen så jag låg och väntade på att det skulle gå över. Vinkade av mamma som åkte iväg och just nu sitter hon på planet på väg till Grekland.

Lite avis blir jag allt, det var ju så härligt när vi var där ! Får ta mig en resa inom en snar framtid..när jag kan lägga det högre upp på prioriteringslistan ;)

Det sprack allt upp lite bland molnen och solen kikade fram. Snabbt som blixten så satte jag mig ute för att sola lite och redan efter en stund så är jag Linda med den röda näsan. Nu kom det ett jättestort och tjockt moln så då passade jag på att gå in för att äta lite.

Fick besök förut av några "bekanta till familjen" (hehe) och det var riktigt trevligt med lite sällskap här ute :) Nu har de åkt och nu är det bara lilla jag igen :)

Mot kvällen blir det väl film skulle jag tro. Har några på datorn som jag inte sett än så får se om jag ser någon av de :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0