Torsdag

Kom hem senare än väntat igår, så därför uteblev uppdateringen.

Tog mig till pappa igår och hälsade på honom lite snabbt innan han skulle åka iväg med Kicki och lillebror för att hälsa på förskolan som han ska börja på i höst. Tänk att min lilla pudding är så stor ! Saknar den lilla token så mycket och snart kommer vi att få busa igen.
Tog med mig Bikie & Eddie på en promenad som egentligen inte skulle ha blivit så lång som den till slut blev. Det var ju så skönt ute så jag bara gick och gick :) I converse ! Inga promenadskor !

Lämnade Eddie hos pappa och Bikie fick åka med min mamma på kalas. Jag tog mig upp på stan för att ta en minirunda på stan och fika med I.

Gick tillbaka hem till pappa där jag sällskapade honom framför travet på TVn och småpratade lite. Mamma kom förbi och det blev lite mer prat tills vi insåg vad klockan var och det var dags att åka hemåt.

Bikie gick raka vägen till sin sovplats och deckade, hon hade kanske sovit sammanlagt 1 timme under de 14 timmar som vi var på turné i staden. Numera sover hon under sängen, antar att det är svalt och skönt där.

Imorse tog vi en lång promenad i det fina vädret, sen så la jag mig en stund och solade. Gick dock in sen när det började blåsa lite för kallt och satte mig för att plugga lite.

Nu sitter jag här och ska snart ta mig ut på en promenad igen med busan :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0