Surely strong like that..

Riktigt härligt med lite fint väder igår, även om det slutade med en massa regn.

Skulle ta bussen bort till USÖ, men här i Örebro går bussarna i i princip aldrig så kunde lika gärna gå dit. Insåg att det inte är så långt dit , så hade ju varit väldigt onödigt att ta bussen ändå.
Nåja..jag är iallafall en frisk människa och det var ju skönt att höra :) Dock blev de lite förvånade över hur jag orkade stå på benen med tanke på hur dåligt järnvärde jag hade. Så kommer att få äta järntabletter i en månad nu och efter det vill de kolla det igen och se att det blivit bra igen :)
När jag tänker efter så har jag känt mig lite yr, men trodde att det var för att jag inte ätit eller druckit så jättebra.

Efter det så fixade jag lite annat..ska bli riktigt spännande ! :)

Blev lunch från La Baguette på mammas jobb, sen tog jag med mig Bikie och tog bondebussen hem.
Blev lite plugg på eftermiddagen och sen en lugn kväll :)

Kan iallafall säga, att efter denna dag i Örebro stad, så längtar bara till Karlstad ännu mer..

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0