Snart är veckan slut

Tänk vad tiden kan uppfattas gå fort ibland, snart är denna vecka redan slut.

Mina dagar här ute på landet består mest av plugg, hundrelaterade aktiviteter och lite småtråkiga sysslor.
Håller just nu på att tvätta, är uppe så tidigt på dagarna nu för tiden så jag hinner rätt mycket ändå.
Försöker att inte sova för länge på dagarna eftersom jag kommer att börja rätt tidigt på jobbet i sommar och sen har jag lite svårt att sova när det är så ljust och fint ute.

Vaknade halv 8 imorse och gick ut med Bikie. Jätteskönt ute, alldeles svalt och skönt med en skinande sol. Har ju varit fruktansvärt kvavt ute de senaste två dagarna. Hade djuren här hemma kunnat hinka i sig vatten så hade de nog gjort det. Bikie har fått ligga ute i trädgården där det är svalt istället för att behöva vistas inomhus.

Om en liten stund så ska jag in till stan för att hälsa på farmor, farfar och deras lilla valp Tuva :) Kommer säkert bli alldeles valpsjuk, så ska försöka hålla tankarna på att skaffa en själv borta.
Kameran hänger med iallafall, självklart måste denna lilla dam fotas :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0