Regnig tisdag

Igår så var det ju rikigt soligt ute, så då tog jag på mig bikinin och min kursbok Tourism Management i handen och la mig ute på gräsmattan och solade en stund. Dock kom molnen oftare och oftare så till slut så tog jag mig inåt , gick en promenad med bus och sen fortsatte jag med pluggandet inomhus.

Idag regnar det ute, så då får vi hålla oss inne för det mesta. Det är ju riktigt kallt ute också, ingen höjdare !
Pluggat hela förmiddagen och nu har jag tagit mig en paus för att göra lite mat till mig och till mamma som kommer hem om en timme ungefär.

Blir väl att åka in till Ica sen och handla. Har ett paket att hämta ut så det blir ju en bra timing.

Lägger in bilder på paketets innehåll imorgon, men även ett inlägg idag på tidigare inköp.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det regnar här också, supertråkigt :/

2010-05-25 @ 16:22:35
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0