På posten

Jag blir så glad när nätbutikerna har snabba leveranser. CDON är en av de ! De få gånger jag fått vänta på leverans därifrån är när jag förbokat en film t.ex. och den väntan är ju rätt självklar :)

I tisdags beställde jag böcker och en film. I onsdags fick jag ett sms om att det var på väg hem till mig. Idag kom det med posten, men jag hade fått det redan igår om det inte hade varit en helgdag.

Alla varor kom inte dock, utan bara filmen. Böckerna komma så fort en av de finns på lager igen :)

Filmen som jag beställde hem är en av mina favoritfilmer , The Notebook.
Har haft filmen utbränd ett bra tag, men vill hellre ha den som utgåva, med allt smaskigt extramaterial :)



I paketet låg också ett litet sample av Läkerols sugarfree pastilles med salmiak smak.
Smakade som Fisherman's friend med samma smak, fast med godare eftersmak.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0