Onsdag i stan

När jag tänker efter så satt jag är på mammas jobb en onsdag för två veckor sedan. Konstigt nog så känns det faktiskt också som att det var så längesen. Andra saker som händer däromkring känns däremot längre bort..också saker som hänt närmre denna dag.

Nåja..Hängde med mamma in till i stan imorse eftersom jag hade tid hos tandläkaren. Det var ett tag sen jag var där så det var väl på tiden. De tyckte att det såg bra ut, men fick en tid för återbesök för någonting annat, minns inte vad hon mumlade om. Blev inte så farligt dyrt, man får tydligen 300kr om året de år man är under 30 år, så jag hade 600 kr som låg där och väntade, hihi.

Mamma sitter just nu på möte, så jag och Bikie sitter här på hennes rum och väntar så fint. Köpte med mig jordgubbar hit, så vi tänkte väl smaska på de när hon är färdig :)

Ska ta en tur förbi pappa efter lunch tänkte jag...och efter det är väl planerna preliminära. Förhoppningsvis träffa Ip :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0