Not alone anymore

Inatt kom mamma hem från Grekland. Blev att gå upp och hälsa på henne och Bikie blev så glad !

Så vi tog frukost tillsammans imorse och pratade om hennes resa och lite annat som hänt, innan vi tog oss iväg på en tur till farmor och farfar. Mamma har inte hälsat på lilla Tuva, men Tuva var alldeles för upptagen med att busa med Bikie.

Sen handlade vi med oss en massa gott hem och tänkte jag dra på en film och så :)

Mamma hade köpt presenter i Grekland :) Jag fick Pringlechips med paprikasmak :D lite svårt att hitta det numera och det är ju så gott ! Tänk om jag bara kunde hitta bluecheese-nötterna också ! Iallafall ! Fick en badhandduk med Tweety på , haha så söt !

Nu blir det promenad och när vi kommit tillbaka så ska vi göra baguetter med skagenröra :D

Kommentarer
Postat av: jockeHAMMAR

Här var det uppdaterat värre ;) Själv har jag gjort konstgjord andning på min blogg i nån vecka nu så det ska nog komma igång igen :)

2010-05-23 @ 20:03:56
URL: http://jockehammar.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0