Lördagsshopping

Vart är vårvädret hurrni ? Dock lite mys med regn..vi tände på i kaminen och kände hur värmen steg när vi satt i vardagsrummet och åt.

På eftermiddagen så lämnade jag över bus till pappa en snabbis, då jag lovat mamma att haka på henne ut till marieberg och shoppa lite. Den jäveln åker ju snart, så hon behövde lite grejer och ville självklart ha mitt goda sällskap :)

Köpte en tröja, en tunika, leggins, tights, smycken och lite annat smått som jag behövde. Lägger kanske in lite bilder imorgon. Med det regniga vädret ute blev man inte alls sugen på att handla sommarkläder. Inte för att jag hittade så jättemycket snyggt, men så är det väl jämt när man kan shoppa och verkligen vill det..

Nu ska jag nog dra på en film eller något..vet inte riktigt vad än, men har en del som jag inte sett så får se vad jag är sugen på att se :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0