K-kinda busy ...

Sen internet var åter så har jag i princip bara pluggat. Missade ändå en hel del medan jag var ifrån både internet och datorn...en hel del ! Så just nu ligger det högst på prioriteringslistan i mitt liv och min vardag.

Att bo på landet är inte ett sådant helvete som jag föreställde mig..det enda jag verkligen saknar är att få duscha sådär länge och hur varmt som helst. Minns när vi bodde i parhus och vi hade så, men då visste man inte bättre eftersom jag växte upp där. Så nu har jag fått hitta någon annanstans och ett annat sätt att sortera tankar och allt det där på. Gött ändå då att komma ut i friska luften med mitt bus och bara få busa, träna, gå promenader och titta ut över egentligen ingenting och på sätt kanske hitta glädje i det :)

I fredags så var det valborgsmässoafton och hade väl först tänkt att fira det med baby, men av olika anledningar så blev det inte så, så det blev till att fira den hos "moster" och det vanliga gänget som brukar hänga där. Gött ändå att faktiskt få umgås med personer som faktiskt har befogenhet att kalla sig för vuxna människor. Åt god mat, pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade en del. Bus skötte sig alldeles utmärkt och hon har såklart charmat sig in i även det huset ;)

För övrigt så är det plugg som gäller och så förblir det nog ett tag framöver.

Hoppas ni haft en bra helg allesammans och går in i den nya veckan med nya krafter :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0