Girl down, girl down !

Jag är jämt så klantig och jag blir lika sur varje gång..till en början.
I söndag haltade jag i princip hela dagen då jag väldigt tidigt på morgonen av att jag fick sendrag i vaden. Gör så jäkla ont när det händer !
Igår pluggade jag lite, tog sen en pluggpaus för att baka kladdkaka. Den blev inte så jättegod, men gick att äta iallafall. I mammas ugn behöver man visst bara ha den inne i typ 10 min, haha..

Nåja..igår kväll skulle jag ta en runda med bus en sista gång inför natten och hon är inte så jättesmidig när hon ska ner för trappen och med min balans så blev det en duns rakt ner på rumpan de sista två trappstegen.
Det gjorde skitont ! Blev yr ! Fick ett stort blåmärke på ena lårets baksida och sträckte det ! Slog i armbågen ! Sen skrattade jag som fan åt det hela..så typiskt mig :D

Imorgon ska jag in till stan en sväng och fixa lite :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0