Fredag

Då var helgen här igen..

Tittade inte på Eurovision-tjosan igår, man kommer ju iallafall inte komma undan från att höra låtarna, so why bother ? Jag la mig och tittade på Lost istället och käkade jordnötsringar :P
Kunde inte undgå att läsa om att Anna inte gick vidare igår.. lite taskigt att de kallar det för fiasko och skriver om det som om det bara handlar om Annas sätt att leverera den och hur startfältet såg ut. Det är ju faktiskt folket som röstade som ska hängas ut..det är de som får stå för sin dåliga musiksmak !

Idag är det fint vårväder ute ! Dock blåste det lite för kallt idag med så jag hann knappt sola i en timme innan jag gav upp. Ska fixa mig lite och packa. Sen tar jag en promenad med bus bort till bussen för att åka in till Örebro.

Vi hälsar på mamma på hennes jobb och åker sen hem till pappa. Ikväll blir det fredagsmys med pappa och lillebror, det ska bli så mysigt att få träffa honom igen. Sover över där till imorgon. Hörs då :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0