Bättre dag i staden

Jag är inte lika hatiskt mot staden denna gång jag är på besök.

Jag och mamma tog oss till stortorget och köpte kinamat till lunch, så gott !
Om en halvtimme ungefär så drar jag iväg till pappa en snabbis, tar med mig bus och Eddie på en promenad runt ån. Kommer väl låta de ta ett race först så att jag inte har två odjur i koppel ;D

Efter det så blir det att ta sig upp på stan för att ta en fika med Ip.
Återvänder nog sen till pappa för att hälsa på honom en stund och sen åka hem igen.

Kvällen kommer väl antagligen att sluta med att jag äter upp gårdagens snacks och tittar på Lost.

Ska lägga upp bilder på gårdagens paket också..såklart ;)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0