A little visit from us.

Världens snällaste farfar & farmor kom ut och hämtade upp mig och Bikie efter 11 någon gång. Självklart hade de sin lilla Tuva på 10 veckor med sig. Mitt hjärta smälte och det gjorde nästan ont i en när man la blicken på denna lilla lurviga tös.

Vi åkte hem till de och självklart blev man bjuden på mat & fika.
Farmor har skadat och opererat sin axel, så jag hjälpte henne lite medan farfar hade lite grejer att ordna.

Bikie och Tuva trivdes bra ihop och de lekte bra tillsammans. Härligt att se att Bikie var så snäll mot den lilla.

När jag kom hem så drog jag på mig bikinin och drog igång gräsklipparen. Inte klippt gräset sen vi bodde i det huset jag växte upp i. Lite sådär lagom skön syssla i solen. Dock blev jag tvungen att dra i bensin ett par ggr, men gav upp till slut för det är rätt mycket att klippa och en rätt stor trädgård.

Så nu sitter jag här med isvatten och godis. Ska titta lite på TV nu och ta det lite lugnt. När Bikie fått sova eb stund så blir det en promenad i kvällssolen :)

Här får ni se en bild på lilla Tuva.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0