1005129

Inte mycket kvar på den här månaden inte ! Riktigt skönt att känna att tiden går framåt dit man vill komma :)

Åkte hem på kvällen igår. Kom på att jag behövde plugga och de skulle ut på en liten turné. Lillebror la sig rätt så tidigt så vi två hann ändå att gosa och busa såpass att vi var lagom trötta. Läste lite saga för honom innan han gjorde sig iordning och kom då på vad han ska få på sin stora dag i juli :D

Satt och pluggade lite på förmiddagen innan vi drog iväg och dumpade av Bikie till farfar :)
Mamma hade lite att fixa så hängde med henne ut till Marieberg.
Haha MediMarkt hade premiär och Elgiganten hade flyttat till en ny butik , så det kryllade av gratismat, kampanjer och reakåta örebroare. Det är lite synd..det händer så lite i staden, så det märks så tydligt när det händer något som liknar något sorts event.

Mamma köpte sig en dator och lite smått, så jag passade på att kika på lite prylar som jag haft i tankarna att köpa mig. Vi kom hem nöjda båda två, så det var väl lite värt att bli översprungen.

Blev fika hos farmor och farfar som även "faster" hittat hem till ;D

Nu sitter jag här med min nyköpa pryl och fixa, riktigt skönt med lite plats !
Hittade en mobiltelefon som jag eventuellt vill köpa..får åka tillbaka och kika på den i veckan.

Ikväll blir det att kika på film och äta massor av onyttigt ;D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0