Vi tar en sån här ...

Om dig
Namn: Linda
Ålder: 22
Smeknamn: Mamma säger Lindiss ibland, vilket har smittat sig vidare till andra =)
Syskon: 2 lillbrorsor :)
Sysselsättning: Just nu sommarjobbar jag och sen blir det förhoppningsvis plugg till hösten
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Grön
Längd: Enligt passet så är jag 1.65, men jag tror att jag är några mm kortare ;)
Skostorlek: 36-37
Piercingar: Inga , förutom de 5 i öronen, om det nu räknas.
Tatueringar: Två på varsin handled, men vill absolut ha fler :)
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Japp..i Karlstad :P
Tänker du på självmord: Verkligen inte
Vilket shampoo använder du: Matrix
Vilken parfym använder du: Vera Wang, princess
Vad är du rädd för: Höjder och när insekter kryper på mig
Gillar du att tvätta: Njae, men jag älskar lukten av nytvättat

Senaste person som:
Sov i din säng:
Jag
Du träffade: Mamma
Du pratade med: Mamma
Du pratade i telefon med: Mamma
Du fick sms av: F, en killkompis.
Personen du ringde: Johan
Du gick på bio med: Johan och hans två kompisar
Kramade dig: Ip , när vi sa hejdå igår
Pussade dig: Ip, haha ..

Senaste:
Låt du hörde: Leigton Meester - Your love's a drug
Film du såg: Confessions of a shopaholic
Mat du åt: Grillat kött, färskpotatis, bearnaisesås, sallad, tsatsiki och grillade champinjoner. Bästa maten !!
Fest: Igår (midsommar)
Känslan: trötthet kanske ..?
Ilska: Haha jag blir sällan arg
Resa: Grekland -08
Glädje: När jag kom hem till mitt bus :) Saknat henne.
Boken du läste: Breaking Dawn
Saken du köpte: foderhink och prydnadskuddar (annars har jag ju såklart handlat mat och dryck)
Film du hyrde: Oj, det var alldeles för länge sedan som det hände
Film du köpte: The Notebook.
TV program du tittade på: America's next top model, där första säsongen går i repris för 100de gången

Favorit:
Mat:
"sommarmat" , dagens måltid.. sen finns det såklart en massa annat gott som jag skulle kunna räkna upp
Låt: Kan egentligen inte säga bara en.
Sak att göra: Umgås med personer man tycker om, hundrelaterade aktiviteter, duscha, sova..ja sånt där :)Sport: Hmm ..
Dryck: Olika läskedrycker, vatten, cider
Kläder: Slökläderna :P
Film: Svårt att välja
Serie: Samma sak där

Antal:
Gånger du varit kär: 2 kanske ..
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen ! men någon gång så har den såklart blivit lite sårat.
Hjärtan brustit på grund av dig: Förhoppningsvis inga.
Ärr du har på kroppen: 5 st

Antingen eller:
Blond eller brunett:
Båda
Hemmakväll eller utekväll: Hemmakväll
Svart eller vitt: Svart
Glass eller godis: Godis
Jeans eller mjukisbyxor: Mjukisbyxor
Ringa eller sms:a: Sms:a
Salt eller socker: Båda
Enkel eller dubbelsäng: Dubbelsäng
Blyerts eller bläck: Bläck
Halsband eller armband: Armband
Linne eller t-shirt: Linne
Brunögd eller blåögd: Båda !!
Osminkad eller sminkad: Båda, eller..osminkad sålänge det inte är fest eller liknande.
Halstabletter eller tuggummi: Tuggummi
Tidning eller bok: Båda
Sommar eller vinter: Sommar
Varm eller kall o’boy: Varm på vintern och kall på sommaren.
Höst eller vår: Vår
Födelsedag eller julafton: Födelsedag
Ge eller få:
Harry Potter eller Sagan om ringen: Harry Potter
Stjärna eller måne: Stjärna


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0