Välkommen till ingenstans.

Förra veckan så såg vi ju en uggla här ute och bus jagade något som vi trodde var en räv.

Idag när vi åkte från vårat storhandlande så sitter det en räv på gärdet.
Jag har faktiskt aldrig sett en räv på såhär nära håll, utan mest när den sprungit ute på åkern när jag var liten och skulle sova över hos en kompis som bodde lite ute på landet.
Det var faktiskt lite fränt..

De senaste två nätterna har Bikie också jagat något när jag släppt ut henne för att bara få kissa en sista gång innan läggdags.
Antog först att det var en hare, men igår så såg jag att något sprang iväg mer än att "hoppa" så det måste vara en räv. Bikie har ju jagat iväg en förut. Hon blir verkligen jättearg och morrar och skäller ut den. lite creepy, så mamma får ta och rappa på med staketet. Tills dess får hon väl ha koppel även om hon bara ska gå ut en meter för att kissa.

Jag fick sno en bild eftersom jag såklart inte hade min kamera med mig.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Välkommen till landet Linda, då är det djur minsann :)

2010-06-17 @ 21:54:10
URL: http://viitaknutar.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0