Torsdagen

Sista dagen på denna jobbveckan, vilket gjorde att denna vecka plötsligt kändes väldigt kort och eftersom det var min första vecka där så längtade jag inte direkt efter att redan nu få ha långhelg.

Drog till mammas jobb efter att jag slutat, där vi åt lite jordgubbar i väntan på att klockan skulle bli 15.
Hon släppte av mig och Bikie hos pappa där jag packade upp och grejade lite.
Sen så hämtade mamma henne igen. Så himla snäll som ställer upp som hundvakt en helg som denna :)

Var så trött på kvällen och kände mig helt förstörd då jag glömt att ta allergitabletten :/
Tittade på Confessions of a shopaholic innan jag kände att det var dags för att sova :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0