Sommarledigt

Nu är det mesta inom kursen inskickat, det är någon uppgift där som jag fick komplettera på som ska in i helgen. Annars så är jag nu sommarledig tills jag börjar jobba.

Igår var det inte så fint väder. Det var ändå rätt skönt, för då kunde jag sitta här inne med gott samvete och läsa klart kurslitteraturen och fixa med lite sånt smått.
Idag är det någolunda finare, så jag ska nu ta mig en långpromenad med mitt lilla bus och se om vi kan träna lite stadga och fotgående :)

Måste försöka fundera ut lite skojsigheter som man kan ägna sig åt nu när man är helt ledig från vardagens måsten ?! Någon som har förslag ?

Kommentarer
Postat av: Sanna

ÖÖÖ Träna hund vad annars???

2010-06-08 @ 23:04:44
URL: http://www.nosvis.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0