Nationaldagen !

SVERIGE, SVERIGE, SVERIGE !

Dår får man gratulera Sverige på dess nationaldag och hoppas på att alla firar den med glädje, stolthet och skojsigheter ! Nej ! Det är inte rasisitiskt någon-jävla-stans att fira nationaldagen, flagga med flaggan eller sjunga nationalsången. Så kör på gott folk !

Jag har faktiskt suttit och pluggat en stund, trots att jag är seg och lite öm i kroppen efter gårdagen.
Snart ska jag & mamma fira nationaldagen genom att grilla min absoluta favoritmat såhär års.
Vi ska grilla grillspett med kött, paprika, champinjoner och majskolvar ! Till det serveras det underbar färskpotatis med ett hav av bearnaisesås ! :D I'm in foodheaven ! :D

Ikväll ska jag faktiskt tvinga mig själv att se på någon ny film ! Har massor på datorn och i filmkartongerna som jag inte ens sett än ! :) Till det blir det såklart godis !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0