Midsommardagen

Jag var rätt taggad igår när jag skulle börja dra mig mot festen !
Som vanligt så kom jag både försent och bland de sista, men som tur är så har de flesta lärt sig att jag kommer när jag kommer, hehe :)

Kvällen var väl trevlig.. men inte mer än så. Jag satt där så fint och drack ett par cider och pratade med de som satt runtomkring..mer än så hände inte riktigt för min del. Det var iallafall riktigt trevligt att träffa P igen och få prata lite med henne och träffa hennes söta bebis :) Hon är som gjord för att vara mamma !
Ip var också där och även om jag knappt såg röken av henne så var det såklart trevligt att träffa henne också !

Tog en taxi hem tillslut , där det blev lite telefontid med de som jag tänkt träffa som "efterfest" innan det var dags att dra sig till sängs.

Nu är jag "hemma" ute på landet igen och snart är det dags att grilla en massa gott.

Ikväll så blir det filmmys :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0