Midsommar !

Fick börja min dag med att gå till Coop och handla tandkräm, haha !

Tänkte ge mig själv lite lyx inför kvällen.. ska färga ögonfransarna, dra på en ansiktsmask, måla naglarna, ta en låång dusch och göra mig fin från topp till tå :)

Sen så ska det ätas innan jag drar mig bortåt festen. Kanske blir det ett stopp på vägen för att träffa Johan , det var ju ett tag sen vi sågs, men han är ju så sjukt seg så får väl kanske ta det efteråt.

Festen sker i Almby .. ! Förra midsommar var ju riktigt lyckad, så håller tummarna för att det blir en repris på den kvällen :) P kommer ikväll :D Den bruden har man inte sett på ett år typ !

Hoppas att ni alla har en toppenkväll !
Vädret verkar inte svika iallafall :D

 


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0