Ingenting-dag

Idag är det en sån där dag då jag vaknade upp och inte är på humör för något vettigt alls.

Har skrivit lite på det sista i skolan och nu tänker jag nog sätta mig i solen en stund !

Bikie ville inte ha sin frukost idag..men det är nog rätt varmt för henne, för hon verkar inte heller vara på humör för något annat än att ligga och sova i skuggan här ute.
Får se om hon vill leka lite med någon av alla sina 300 pinnar som hon släpat in till trädgården ..vart ifrån vet jag inte :P

Senare ikväll ska vi åka och storhandla och eventuellt grilla :)

Förresten så såg vi en uggla sitta precis vid vägen när vi åkte från studentfirandet igår..lite häftigt faktiskt. Den var riktigt fin !
Sen när mamma var ute med bus en snabbis så fick Bikie ett ryck och det var fan en liten räv hon jagade.
Den hade nästan likadan färg som bus ! :O Hon kanske är lite lik en räv ändå :S Nåja den försvann ner mot skogsdungen som är utefter ån och Bikie stannade precis "utanför" den och sen gav hon upp den jakten.
Kan iallafall säga att det är sjukt skönt att inte ha en hund som inte har det intresset.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0