Ingenting-dag blev en party-kväll

Min kära vän I som vanligt är så i god tid med saker, skickade ett sms igår och bjöd in till fest typ på direkten.

Där sitter jag mitt ute i ingenstans i mina jättefula sitta-hemma-och-bara-slöa-kläder och funderar på om det är värt besväret att lyfta på arslet och ta sig in till stan.

Sen intalade jag mig att jag måste sluta vara så tråkig och det var ju väldigt längesen jag festade.
Så jag hoppar in i duschen i superman-fart, drar på mig det första bästa som jag hittar i garderoben och sminkar mig endast i den mängd som får mig att se lite mer mänsklig och någolunda uppiffad ut i jämförelse med en nyvaken Linda.

Min alldeles underbara mamma skjutsar in mig till stan, där vi svänger in på McDonald's och mular i mig en lilla menyn och sen börjar jag tappert försöka sörpla i mig groggar, champange, shots och cider till jag blev alldeles spyfärdig. Även om man mådde dåligt så hade man supertrevligt med lekar och lite snack.
Plötsligt sitter vi i en Camaro på väg ut på ingenstans ! Ja, jag fick inte vara i stan speciellt länge ;)

Vi hamnar i en park där folket från Classic Motor festivalen hamnat för att "efterfesta". Jag& I passade verkligen inte in bland dessa, men vi kände oss ändå jäkligt läckra ändå med tanke på hur vissa av tjejerna där såg ut ( sorry ! ). Egentligen passade inte någon i vårat umgänge in där, men det var ju faktiskt nästan bara bättre !
Men såklart är världen inte så stor, så där stor min puddings mamma och utanför i parken träffar man på folk som känner igen mig och hälsar så gott till mina föräldrar och lillebror :O
Kvällen bjöds på dricka, dans och massor av härligt folk som man aldrig någonsin skulle träffa på någon annanstans än just där :)

Hade planerat att sova i stan, men så söta som de är så dumpade de mig här hemma hos mamma istället.
Det var riktigt skönt att lägga sig i sängen hos bus som var så glad & gosig när jag kom hem :)

Tack hörrni, för en supertrevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0