Helgen är här

Nu är det helg igen och för många är den efterlängtad. Saknar det där faktiskt. Att vara sådär fruktansvärt trött och verkligen längta efter helgen då man kan unna sig en massa gott, vila, lathet och även nöjen.

Tur då att jag börjar jobba snart, så får jag känna på det igen. Haha, kommer säkert att få ta tillbaka detta !

Idag har vädret svikit och det blev lite sådär halvt blöta promenader med Bus och inte mer nödvändigt än så.
Hjälpte mamma att leta på lite goda recept så att hon kan laga lite gott till sitt partaj som hon har imorgon.

Vi åkte och storhandlade allt som vi skulle ha, sen gick vi ännu en blöt promenad och sitter vi här och har bytt om till myskläder och tänt brasan.

Nu ska jag äta lite och sen ska jag ta fram allt godis och försöka välja en film att se på :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0