Have you ever seen the rain ?

Tacka vetja att det kom regn idag ! Luften blev svalare och det blev lättare att andas. Rätt så skönt att få andas också .

Uppdateringar blev dåliga eftersom jag antingen jobbat eller varit ute i det fina vädret. Dock så är jag grymt trött idag så ligger här och vilar ..

Ikväll har Eclipse premiär..fy fan vad jag också vill se !! Men nej..tant ska upp tidigt imorgon så då måste hon också lägga sig tidigt ..SNYFT !

Tröstade mig med att boka DVDn sen när den kommer ut i ..ja när den nu kommer ut..antar att det blir typ i slutet av hösten där :P
Va ? Om jag kommer att vara olaglig och ladda hem den innan dess ? ööh nej nu vet jag inte vad ni pratar om ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0