Fucking pollen !

I våras när björkpollenet härjade så reagerade jag ingenting. Jag tror inte ens att jag kom ihåg att det var dags för det. Så när jag väl insett att jag "missat" den så kände jag lättnad över att ha sluppit allergibesvären och hoppades på att få slippa de helt och hållet.

Nu är det gräspollenets tur och tydligen höga halter av det. Jag tror att jag ska bli tokig ! Jag skulle lika gärna kunna vara förkyld än att gå runt och hålla på såhär !

Nåja !

Det gick bra på jobbet idag och tiden gick faktiskt rätt så fort. Det går så mycket bättre när man inte är själv.
När vi pratade om morgondagen så verkade det lite oklart om hur, var, när, med vem ... men det visar sig väl :)

Tog bussen till pappa och följde med de ut till travet en sväng innan de släppte av mig hos Ip :)
Vi köpte med oss sallad och satte oss på en filt här ute på gräsmattan och pratade lite.
Riktigt mysigt var det ! Synd att pollenet bråkar bara.

Nu blir det att gå och lägga sig, är riktigt trött !


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

reagerade inte heller så mycket i våras men nu! Fy fasiken alltså, knarkar allergitabletter dagarna i ända känns det som..



Hur ska du göra till hösten, bär det återigen av till Karlstad eller stannar du i Örebro?



kram!

2010-06-26 @ 18:21:32
URL: http://www.lillaliam.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0