First day, check !

Då var första dagen på sommarjobbet avklarad. Självklart så fanns det lite oklarheter gällande schemat, men det kommer säkert lösa sig som vanligt.

Tiden gick inte så fasligt sakta och det var så fint väder ute så frukostrasten spenderades i solen :)

När jag hade slutat så åkte jag hem till pappa. Tyvärr tog det fruktansvärt lång tid att komma hem trots att Örebro satt in ännu fler bussar och på bättre sommartabeller.. ja för en buss var försenad och en buss dök inte ens upp. Detta inom loppet av mindre än en timme..vad är oddsen ? Det ska väl inte vara så svårt ?

Väl hemma hos pappa så blev både Bikie och lillebror glada över att se mig ! Lillebror var himla gosig och satt och hejade på mig medan jag spelade något skitspel på Facebook.
Till slut så la han huvudet på min axel och sa:
- Linda, du ska nog inte spela mer.. Det går inte så bra för dig.
Haha ! Han hade så rätt, så rätt.

Mamma plockade upp mig senare och sen dess har jag legat parkerad i sängen med jordgubbar och Marabou Polka, fy så gott ! :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0